Ό,τι συμβαίνει digital.
Και ναι, πουλήθηκε.
Το viral video Charlie Bit My Finger τελικά θα διαγραφεί οριστικά από το διαδίκτυο αφού πουλήθηκε ως NFT (non-fungible token) στην τιμή των $760.999.
Ιδιοκτήτης του “Τσάρλι” -που σήμερα είναι 15 ετών- είναι ο χρήστης με το όνομα 3fmusic και πολύ σύντομα θα είναι και ο μόνος ιδιοκτήτης του viral απολιθώματος.
“Η οικογένειά μας επωφελήθηκε οικονομικά και αυτό μας επιτρέπει να παρέχουμε στα αγόρια μας ένα υπέροχο ξεκίνημα στη ζωή τους” είπε ο Χάουαρντ, ο πατριάρχης της οικογένειας στο Business Insider, ενώ διευκρίνισε ότι μέρος των χρημάτων θα διατεθεί ως δωρεά για την αντιστάθμιση του κόστους “εξόρυξης” των bitcoin που επιβαρύνουν το περιβάλλον.
YouTube viral classic 'Charlie Bit My finger', one of the most viewed videos in the website's history, has been sold as a NFT for $1 million. #TheProjectTV pic.twitter.com/tblFfQJskq
— The Project (@theprojecttv) May 24, 2021
👋 To Τwitch κάνει άνοιγμα στη διαφορετικότητα με 350 νέα tags
Η δημοφιλής live streaming πλατφόρμα Twitch ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να προσθέσει περισσότερα από 350 διαφορετικά community tags από την επόμενη εβδομάδα.
Ανάμεσα σε αυτά είναι και οι λέξεις transgender, Black, disabled και άλλες.
Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από την τρανς κοινότητα γιατί δεν είχε κάνει την κίνηση νωρίτερα και πλέον το Twitch μπαίνει δυναμικά στη μάχη για συμπερίληψη ρίχνοντας “φως” σε κοινότητες που όταν δεν είναι ορατές online, εκφοβίζονται και κακοποιούνται.
We had planned to share this next week, but we’ve heard a lot of you talking and want to make sure the record is clear. Next week we’ll be adding 350+ new tags to celebrate yourself and your community.
— Twitch (@Twitch) May 22, 2021
Με ανάρτηση στο ιστολόγιο της η εταιρεία είπε ότι συνεργάστηκε με πολλαπλούς ανεξάρτητους οργανισμούς, όπως οι GLAAD, The Trevor Project, AbleGamers, SpecialEffect για τη σύνθεση της λίστας και κάπως έτσι το Twitch κάνει πρεμιέρα πιο χρωματιστό από τον Ιούνιο του 2021.
👋 Το Netflix θέλει να γίνει το Netflix του gaming
Μετά τα podcast το Netflix φέρεται να ενδιαφέρεται να μπει και στην αγορά του gaming.
Όπως αναφέρει το Reuters η Netflix σκοπεύει να λανσάρει δική της συνδρομητική gaming υπηρεσία –όπως Apple Arcade– και βολιδοσκοπεί την αγορά για να βρει τον κατάλληλο άνθρωπο που θα τρέξει το φιλόδοξο αυτό project.
Αν και τα αρχικά ρεπορτάζ έκαναν λόγο για ένα “πολύ ασαφές χρονικά πλάνο” η ιστοσελίδα Axios αναφέρει ότι η υπηρεσία gaming του Νetflix ίσως είναι διαθέσιμη μέσα στο 2022.
Το Netflix έχει πολλά προϊόντα που βασίζονται σε δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια όπως το τα Resident Evil, το The Witcher (ένα από τα πιο δημοφιλή show της πλατφόρμας) και βέβαια το Castlevania -που είναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ και δυστυχώς τελείωσε για πάντα. Καρμίλα, Mπελμόντ, θα μας λείψετε.
Today's #RetroWednesday is about the very first Castlevania game. While the gameplay is great and the music is memorable and catchy, the game itself is extremely difficult even when using the correct sub-weapons. Have you ever finished this game? #Castlevania pic.twitter.com/RY2KmtMHrt
— 𝙼𝚌𝙱𝚞𝚛𝚗 (@McBurnSauce) April 28, 2021
👋 Κ-Pop πρωταθλητισμός σε Spotify και YouTube από τους BTS
Αν το streaming ήταν άθλημα, οι Κορεάτες BTS θα ήταν οι χρυσοί ολυμπιονίκες του.
Η μπάντα κατάφερε να κατακτήσει ΚΑΙ το YouTube αλλά ΚΑΙ το Spotify με μια μόλις κυκλοφορία.
Το νέο τους single Butter ακούστηκε 20.9 εκατομμύρια φορές την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του, την 21η Μαίου, στη streaming πλατφόρμα του Spotify.
Οι BTS και οι αφοσιωμένοι ως λεγεώνα οπαδοί τους (βλ. BTS Army) κατάφεραν να αναδείξουν το Butter στο τραγούδι με τα περισσότερα streams παγκοσμίως σε μια μόλις ημέρα στα χρονικά του Spotify -τo Spotify έκανε πρεμιέρα το 2006.
Σε εντελώς παράλληλο χρόνο το video-clip του τραγουδιού κατάφερε να συγκεντρώσει 113 εκατομμύρια views μέσα σε 24 ώρες σπάζοντας ρεκόρ -που βέβαια ανήκε πάλι στο δημοφιλές K-pop φαινόμενο των BTS. Δέκα μήνες πριν η μπάντα έκανε το YouTube δικό της με 101.1 εκατομμύρια views για το video clip του Dynamite τον Αύγουστο του 2020.