Στην εξαγορά του διαδικτυακού παιχνιδιού λέξεων Wordle, η δημοτικότητα του οποίου έχει αυξηθεί κάθετα προσφάτως, προχώρησε η New York Times Co. Όπως ανακοίνωσε, το απέκτησε έναντι χαμηλού επταψήφιου χρηματικού ποσού, το οποίο παρέμεινε αδιευκρίνιστο.
Η εξαγορά αυτή θα βοηθήσει τους New York Times να διευρύνουν το ψηφιακό περιεχόμενό τους καθώς προσπαθούν να επιτύχουν τον στόχο τους για 10 εκατ. συνδρομητές μέχρι το 2025.
Το Wordle είναι ένα απλό παιχνίδι. Ο παίκτης έχει έξι ευκαιρίες για να μαντέψει τη μυστική λέξη με πέντε γράμματα της ημέρας κάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερες προσπάθειες. Από το λανσάρισμά του, τον Οκτώβριο από τον πρώην μηχανικό λογισμικών της Reddit Τζος Γουόρντλ , η δημοτικότητα του Wordle έχει εκτοξευθεί. Την 1η Νοεμβρίου είχε 90 παίκτες, έφτασε στους 300.000 στα μέσα εκείνου του μήνα και πλέον εκατομμύρια άνθρωποι παίζουν καθημερινά το παιχνίδι, σύμφωνα με τους Times.
Το Wordle θα συνεχίσει να διατίθεται δωρεάν και δεν θα υπάρξουν αλλαγές στους κανόνες του, ανακοίνωσε η NYT.
“Οι Times παραμένουν επικεντρωμένοι στο να γίνουν η βασική συνδρομή για κάθε αγγλόφωνο άτομο που επιδιώκει να κατανοήσει και να ασχοληθεί με τον κόσμο. Το New York Times Games είναι βασικό κομμάτι αυτής της στρατηγικής”, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση.
“Το Wordle θα εντάσσεται τώρα στην καθημερινότητά μας, δίνοντας σε εκατομμύρια επιπλέον ανθρώπους σε όλο τον κόσμο άλλον ένα λόγο για να στραφούν στους The Times για να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες για ειδήσεις και για τη ζωή τους”, πρόσθεσε.