Η Cloudflare, εταιρεία ασφάλειας πληροφορικής, αποκάλυψε κατατάξεις που δείχνουν ότι η εφαρμογή viral βίντεο κατέλαβε την πρώτη θέση από τη μηχανή αναζήτησης τον Φεβρουάριο, τον Μάρτιο και τον Ιούνιο φέτος και κατέχει σταθερά την πρώτη θέση από τον Αύγουστο. Η κατάταξη βασίζεται στο «Cloudflare Radar» του Cloudflare, παρακολούθηση της κυκλοφορίας στο διαδίκτυο.
Η δημοτικότητα της εφαρμογής έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ενώ αρχικά προσέλκυσε ένα έφηβο κοινό που ασχολούνταν με το lip sync και τα χορευτικά βίντεο, το TikTok έχει από τότε κεντρίσει την περιέργεια των χρηστών όλων των ηλικιών και δημογραφικών στοιχείων, οι οποίοι συρρέουν στην εφαρμογή για μαγειρικά hacks, memes και πνευματικό περιεχόμενο και πολλά άλλα θέματα. Η δημοτικότητα της εφαρμογής έχει αποδοθεί στην πανδημία της COVID-19 και τα περιοριστικά μέτρα καραντίνας, καθώς η εφαρμογή εγκαταστάθηκε πάνω από τρία δισεκατομμύρια φορές μόνο το 2021.
Η αύξηση της δημοτικότητας του TikTok δεν πέρασε απαρατήρητη μεταξύ των διαφημιστών: Την ίδια ημέρα που η Cloudflare δημοσίευσε τη λίστα με τις κατατάξεις της, οι New York Times ανέφεραν ότι οι έμποροι λιανικής βλέπουν τώρα την πλατφόρμα ως «ιερό δισκοπότηρο μάρκετινγκ», καθώς επιδιώκουν να προσεγγίσουν πολυπόθητους influencers εν μέσω της συνεχιζόμενης μείωσης της δημοτικότητας της τηλεόρασης.
Σύμφωνα με τους Times, η επένδυση σε διαφημιστικό χώρο στο TikTok φαίνεται να ήταν ένα ασφαλές στοίχημα, με το hashtag #TikTokMadeMeBuyIt να έχει προβληθεί πλέον περισσότερες από 7 δισεκατομμύρια φορές στην εφαρμογή.
“Η ανάπτυξη που έχουμε δει είναι τρελή”, είπε στους Times ο Krishna Subramanian, ιδρυτής της εταιρείας influencer marketing Captiv8. “Tα brands έχουν μετακινηθεί από το να δοκιμάζουν απλώς το TikTok στο να το εντάσσουν στον προϋπολογισμό τους ή να δημιουργούν καμπάνιες ειδικά για το TikTok”.
Σημειώνεται ότι το TikTok που ανήκει στην κινεζική εταιρεία Bytedance, έχει επί του παρόντος πάνω από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο.