Η Spotify ανακοίνωσε μια νέα διαφημιστική εμπειρία που θα κυκλοφορήσει στα podcast που ονομάζονται Call-to-Action κάρτες -κάρτες παρότρυνσης για δράση (CTA).
Όταν μια διαφήμιση αρχίζει να παίζει στο podcast, μια μικρή κάρτα θα εμφανιστεί στο κάτω μέρος με κουμπιά με δυνατότητα κλικ που επιτρέπουν στους χρήστες να δουν περισσότερα για την επωνυμία, το προϊόν ή την υπηρεσία για το οποίο γίνεται λόγος στη διαφήμιση. Οι κάρτες CTA θα διευκολύνουν τον χρήστη να ανακαλύψει απευθείας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν, χωρίς να έχουν έναν κωδικό προσφοράς που είναι δύσκολο να θυμούνται ή μια διεύθυνση URL. Οι κάρτες CTA θα παραμείνουν διαθέσιμες έως και επτά ημέρες αφότου ο ακροατής ακούσει τη διαφήμιση ή λιγότερο εάν η καμπάνια ολοκληρωθεί πριν από αυτό.
Το Spotify ανέφερε στο Gizmodo ότι οι κάρτες CTA γ θα είναι διαθέσιμες σε όλες τις εφαρμογές για υπολογιστές, κινητά και tablet, αλλά όχι σε προγράμματα περιήγησης ιστού. “Με την κυκλοφορία αυτής της νέας διαφημιστικής εμπειρίας, κάνουμε τις διαφημίσεις podcast διαδραστικές για πρώτη φορά, μετατρέποντας τη μορφή από κάτι που μόνο ακούγεται, σε μια εμπειρία που μπορείτε επίσης να δείτε — και, το πιο σημαντικό, να κάνετε κλικ”, τονίζει σε ανακοίνωσή του το Spotify.
“Θεωρούμε ότι αυτές οι κάρτες είναι ένα σημαντικό βήμα προς τον εκσυγχρονισμό — μια μορφή που θα γίνει πιο ικανή με την πάροδο του χρόνου, καθώς προσθέτουμε δυνατότητες αγοράς και βίντεο και άλλες διαδραστικές δυνατότητες σε αυτές”, δήλωσε ο Jay Richman, επικεφαλής του Ads Business & Platform του Spotify.
Οι κάρτες CTA είναι το πιο πρόσφατο βήμα στο όραμα του Spotify για το μέλλον του ήχου ως μια διαδραστική, πολυδιάστατη εμπειρία . Σύμφωνα με το Spotify, οι κάρτες CTA έχουν δείξει θετικά αποτελέσματα σε πρόσφατες δοκιμές, διπλασιάζοντας τις επισκέψεις στον ιστότοπο σε σύγκριση με τις διαφημίσεις podcast χωρίς δυνατότητα κλικ. Οι εν λόγω κάρτες θα είναι διαθέσιμες σε επιλεγμένα Spotify Original & Exclusive podcast στις ΗΠΑ.