Instagram Rich List: ο Ρονάλντο στην κορυφή με 1,6 εκατ. δολάρια το post

Newsroom Radcast

Μια ακόμη νίκη για τον ποδοσφαιριστή, influencer & επιχειρηματία Κριστιάνο Ρονάλντο αναφέρει το BBC. Το digital report της εβδομάδας είναι πανάκριβο.

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι στην κορυφή της λίστας των πιο πλούσιων influencers στο Instagram σύμφωνα με την εταιρεία Hopper HQ.

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο φέρεται να χρεώνει μέχρι και 1,6 εκατομμύρια δολάρια για κάθε χορηγούμενη δημοσίευση στον λογαριασμό του, σύμφωνα με την εταιρεία μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων δικτύωσης αναφέρει το BBC.

Ο πρώην αστέρας της Ρεάλ Μαδρίτης εκθρόνισε τον ηθοποιό Dwayne “The Rock” Johnson από την πρώτη θέση.

Είναι η πρώτη φορά που ο Ρονάλντο βρίσκεται στην κορυφή της λίστας από την έναρξη του λογαριασμού του, το 2017.

Ο πέντε φορές νικητής του FIFA Ballon d’Or μετράει 308 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram.

Ο Τζόνσον, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο franchise ταινιών Fast and Furious, έχει 250 εκατομμύρια followers και μπορεί να κερδίσει περισσότερα από 1,52 εκατομμύρια δολάρια ανά δημοσίευση, ενώ η ποπ σταρ Ariana Grande κατατάσσεται τρίτη στη λίστα.

Ο Λιονέλ Μέσι που από την 1η Ιουλίου 2021 δεν θα έχει συμβόλαιο σε ισχύ με την Μπαρτσελόνα για πρώτη φορά μετά από 7478 ημέρες είναι ο μόνος άλλος αθλητής στην πρώτη δεκάδα της λίστας.

Ο Αργεντινός, ο οποίος έχει 224 εκατομμύρια οπαδούς, μπορεί να χρεώσει έως και 1,1 εκατομμύρια δολάρια ανά post και βρίσκεται στην έβδομη θέση.

Η εταιρεία Hopper HQ με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο διαχειρίζεται λογαριασμούς κοινωνικών μέσων για εταιρείες και διάσημους και δημοσιεύει τη λίστα με τους πιο πλούσιους influencer στο Instagram από το 2017.

Μόλις μέσα σε ένα χρόνο το εκτιμώμενο κόστος για μια ανάρτηση στο Instagram του Ρονάλντο που έκανε πρωτοσέλιδα τον Ιούνιο όταν αφαίρεσε δύο μπουκάλια Coca-Cola σε συνέντευξη τύπου στο Euro 2020 έχει αυξηθεί κατά 54%.

Στη φετινή λίστα υπάρχουν έξι γυναίκες μέσα στους δέκα κορυφαίους λογαριασμούς και είναι η πρώτη φορά που δεν βρίσκεται κάποια Καρντάσιαν ή Τζένερ στις τρεις πρώτες θέσεις των πιο πλούσιων influencers μιας βιομηχανίας της ματαιοδοξίας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cristiano Ronaldo (@cristiano)

Οι δέκα πιο ισχυροί Influencers στο Instagram και τι χρεώνουν ανά post

1. Cristiano Ronaldo, 308 εκ. followers/ $1.6 εκατ. το  post

2. Dwayne “The Rock” Johnson, 250 εκ. followers/ $1.52 εκατ. το  post

3. Ariana Grande, 247 εκ. followers/ $1.51 εκατ. το  post

4. Kylie Jenner, 244 εκ. followers/ $1.49 εκατ. το  post

5. Selena Gomez, 241 εκ. followers/ $1.46 εκατ. το  post

6. Kim Kardashian, 232 εκ. followers/ $1.41 εκατ. το  post

7. Lionel Messi, 224 εκ. followers/ $1.16 εκατ. το  post

8. Beyonce Knowles, 189 εκ. followers/ $1.14 εκατ. το  post

9. Justin Bieber, 180 εκ. followers/ $1.11 εκατ. το  post

10. Kendall Jenner, 172 εκ. followers/ $1.05 εκατ. το  post

Σύμφωνα με την παραπάνω λίστα οι 12 αναρτήσεις του Justin Bieber από τις διακοπές του στις Κυκλάδες με τη σύζυγο του Χέιλι, έχουν συνολική αξία πάνω από €10 εκατ.

Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε μία επί πληρωμή τουριστική καμπάνια προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό για τον ίδιο αριθμό likes.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Justin Bieber (@justinbieber)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Justin Bieber (@justinbieber)

👉 Swipe για όλους

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, σε ανάρτηση του το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο αλλάζει.

Το Instagram δε θα είναι πλέον μία εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών εξερευνώντας νέους τομείς και επενδύοντας σε τέσσερις πυλώνες του online σύμπαντος. Creators, videos, online shopping και μηνύματα.

Στη video ανάρτηση του ο Mosseri ξεκαθαρίζει ότι πλέον οι ανταγωνιστές του Instagram είναι το YouTube και το TikTok. Είναι σαφές ότι το Instagram θέλει να κάνει δυναμική είσοδο στο κομμάτι των videos που καταναλώνονται με αδηφαγία online.

Mέχρι να αποκαλύψει όλα τα χαρτιά του στους επόμενους μήνες το Instagram αλλάζει. Σύμφωνα με το The Verge το Instagram ξεκινάει δοκιμές ώστε να επιτρέπει σε όλους τους χρήστες τη δυνατότητα Swipe Up συμπεριλαμβάνοντας links στα Insta Stories τους.

Σήμερα η λειτουργία Swipe Up είναι διαθέσιμη μόνο σε λογαριασμούς με περισσότερους από 10.000 ακολούθους.

Ωστόσο όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ, τα links στα stories δε θα εμφανίζονται με λειτουργία Swipe Up αλλά με ένα sticker που θα οδηγεί στην πηγή του link της επιλογής μας.

Τα links θα περιοριστούν για την ώρα στα Stories, χωρίς να υπάρχουν σχέδια για επέκτασή τους στο feed ή σε άλλο μέρος της εφαρμογής αναφέρει το The Verge.

👉 Αpple όπως Ολυμπιακοί Αγώνες

Η Apple λάνσαρε τη “Διεθνή Συλλογή” από λουράκια Apple Watch, με αφορμή τη μεγάλη αθλητική διοργάνωση της χρονιάς, τους  Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Τα limited edition αθλητικά λουράκια κυκλοφορούν σε 22 μοναδικά χρωματιστά σχέδια τα οποία αντιπροσωπεύουν έθνη από ολόκληρο τον κόσμο.

Η συλλογή είναι διαθέσιμη μόνο στο Apple.com για το Apple Watch Series 4, το Apple Watch SE και νεότερα μοντέλα. Τα διαθέσιμα μεγέθη είναι 40mm και 44mm, ενώ το κόστος τους είναι $49.

👉 Γαλλία προς Netflix: επενδύστε σε τοπικά προϊόντα

Η γαλλική κυβέρνηση περιμένει από τους κολοσσούς της streaming βιομηχανίας (βλ. Netflix, Amazon και Disney+) να επανεπενδύσουν το 20-25% των ετήσιων γαλλικών εσόδων τους σε τοπικό περιεχόμενο.

Σύμφωνα με το διάταγμα το 80% της επένδυσης κάθε πλατφόρμας πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή γαλλικών εκπομπών και ντοκιμαντέρ, με το υπόλοιπο ποσοστό από τα έσοδα τους να πηγαίνει σε παραγωγές που θα προβληθούν στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Η Γαλλία γίνεται η πρώτη χώρα της ΕΕ που επιβάλει την οδηγία για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων (AVMS).

Το Netflix στοχεύει ήδη να επενδύσει 20% αντί για το 25%, σύμφωνα με το Variety.

‘Εχοντας εγκαινιάσει γραφείο με έδρα το Παρίσι ήδη από τον Ιανουάριο του 2020, το Netflix ήδη έχει μια γαλλική επιτυχία στη βιντεοθήκη του.

Η γαλλική σειρά Lupin ήταν ο πιο δημοφιλής νέος τίτλος του Netflix (76 εκατομμύρια μέλη επέλεξαν να το παρακολουθήσουν τις πρώτες 28 ημέρες) το τελευταίο τρίμηνο ενώ έγινε αφορμή για να αυξηθούν και οι πωλήσεις των βιβλίων με τον ίδιο ήρωα.

👉 Το TikTok μεγαλώνει

Όπως ανακοίνωσε το δημοφιλές -ειδικά στους νέους κάτω των 24- κοινωνικό δίκτυο, το TikTok σύντομα θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να αναρτούν μεγαλύτερα video επεκτείνοντας τη διάρκεια των κλιπ από 60 δευτερόλεπτα σε τρία λεπτά.

Ο διευθυντής προϊόντων Drew Kirchhoff ανέφερε ότι η αλλαγή “θα ανοίξει το δρόμο για πλουσιότερη αφήγηση και ψυχαγωγία στην εφαρμογή.”

Υπενθυμίζεται ότι τα βίντεο στο TikTok αρχικά περιορίστηκαν σε 15 δευτερόλεπτα ως μέγιστη διάρκεια, αλλά εν συνεχεία το όριο επεκτάθηκε στο ένα λεπτό.

Τα νέα φέρεται να ενθουσίασαν και τον νέο TikToker, τον Ράιαν Ρέινολντς.

<blockquote class=”tiktok-embed” cite=”https://www.tiktok.com/@vancityreynolds/video/6979574145671515398″ data-video-id=”6979574145671515398″ style=”max-width: 605px;min-width: 325px;” > <section> <a target=”_blank” title=”@vancityreynolds” href=”https://www.tiktok.com/@vancityreynolds”>@vancityreynolds</a> <p>Oh no. @wrexham_afc @tiktok </p> <a target=”_blank” title=”♬ original sound – Ryan Reynolds” href=”https://www.tiktok.com/music/original-sound-6979574007486122758″>♬ original sound – Ryan Reynolds</a> </section> </blockquote> <script async src=”https://www.tiktok.com/embed.js”></script>