Στην εξαγορά της εταιρείας ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Bungie, έναντι 3,6 δισ. δολαρίων, προχώρησε η Sony Interactive Entertainment. Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη κίνηση της Sony μετά την βόμβα της Microsoft με την εξαγορά της Activision-Blizzard.
Η Bungie είναι γνωστή ως το studio που δημιούργησε αρκετά δημοφιλή multiplayer παιχνίδια όπως το πρώτο Halo και το Destiny. Όπως αναφέρει το CNBC, η Bungie εξαγοράστηκε από τη Microsoft το 2000, αλλά διαχωρίστηκε από αυτήν το 2007. Αυτή τη στιγμή απασχολεί περισσότερους από 900 υπαλλήλους παγκοσμίως, οι οποίοι θα συνεχίσουν κανονικά την ανάπτυξη των τίτλων που ετοιμάζει η εταιρεία, αλλά άμεσα θα γίνουν περισσότερες προσλήψεις για τα επόμενα projects.
Το studio σημείωσε πως θα εξακολουθήσει να δημιουργεί τίτλους που θα είναι διαθέσιμοι σε διάφορες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων Xbox και Windows PC.
“Η Bungie δημιούργησε και συνεχίζει να εξελίσσει μερικά από τα πιο αγαπημένα franchise βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο και, ευθυγραμμίζοντας τις αξίες της με την επιθυμία του κόσμου να μοιραστούν εμπειρίες παιχνιδιού, συνδέει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο”, ανέφερε ο Kenichiro Yoshida, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sony Group Corporation.
Η Bungie θα λειτουργεί ως «ανεξάρτητη θυγατρική» της SIE και θα παραμείνει ένα multiplatform studio με την επιλογή να «αυτο-δημοσιεύει και να φτάσει στους παίκτες παντού».
“Είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία με την Bungie από την έναρξη του franchise του Destiny, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που καλωσορίζω επίσημα το στούντιο στην οικογένεια PlayStation”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της SIE, Jim Ryan.
Αυτή είναι η έκτη εξαγορά της Sony από το 2021, αν και οι περισσότερες από τις εξαγορές στούντιο της είναι στούντιο με μακρά ιστορία με το PlayStation, όπως η BluePoint και η Housemarque, ή ομάδες υποστήριξης και εξειδικευμένα στούντιο όπως η Nixxes και η Valkyrie Entertainment. Οι μετοχές της Sony ενισχύθηκαν περίπου 4,3%.
Οι εταιρείες τεχνολογίας ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για τα παιχνίδια καθώς προσπαθούν να επεκτείνουν το κοινό και να προετοιμαστούν για μελλοντικές επαναλήψεις συσκευών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.