CNN Digital: με newsletter & podcasts για μια νέα γενιά καταναλωτών

Newsroom Radcast

Mε ακόμη περισσότερα podcasts, το CNN Digital επεκτείνει το ενημερωτικό newsletter του “5 Things” σε ολόκληρο franchise.

Το ειδησεογραφικό δίκτυο που ανήκει στην WarnerMedia έχει ήδη επεκτείνει το newsletter σε podcast αλλά και τηλεοπτική στήλη.

Με αφορμή την τεράστια επιτυχία του concept -είναι εύκολο, γρήγορο και χρηστικό- το CNN Digital σκέφτεται να προσθέσει επιπλέον εκδόσεις τόσο στο ενημερωτικό newsletter όσο και στην podcast έκδοση του.

Το “5 Things” είναι το πλέον επιτυχημένο newsletter του CNN, μετρώντας συνολικά το ένα τρίτο των συνολικών συνδρομών στα newsletter του δικτύου.

Το ενημερωτικό, καθημερινό newsletter συγκεντρώνει τις πέντε πιο σημαντικές ειδήσεις της ημέρας και τις παρουσιάζει σε μια απλή μορφή με έναν τίτλο, ένα βίντεο και μια παράγραφο που περιγράφει την είδηση.

Οι απαραίτητοι σύνδεσμοι προς άρθρα του CNN είναι εκεί και οδηγούν τον επισκέπτη στην πληροφορία χωρίς να τον ζαλίζουν με προσωπικές εκτιμήσεις ή φλυαρίες.

Το CNN, το οποίο έχει περίπου 24 ενημερωτικά newsletter ως υπηρεσίες στους επισκέπτες του, δεν αποκάλυψε στο δημοσίευμα του Digiday το σύνολο των εγγεγραμμένων χρηστών.

📻 Νέα γενιά ειδησεογραφίας

Το “5 Things” ξεκίνησε το 2015 ως εβδομαδιαίο ενημερωτικό newsletter της εβδομάδας.

Toν Ιούλιο του 2018 έβγαλε την δεύτερη, κυριακάτικη έκδοση του μέσα στη βδομάδα και σήμερα, ως καθημερινή έκδοση έχει μια ομάδα από οκτώ δημοσιογράφους και παραγωγούς που εργάζονται για αυτό.

Ως αποτέλεσμα της δημοτικότητας του newsletter το CNN επαναπροσδιόρισε το προϊόν και σήμερα το podcast “5 Things” αντιστοιχεί στο 43% των συνολικών ακροάσεων podcast του CNN είπε η Courtney Coupe, στέλεχος της CNN Digital Productions.

Το CNN αρνήθηκε να δώσει νούμερα ακροάσεων και εσόδων του “5 Things” αλλά τόσο το newsletter όσο και η audio εκδοχή του κερδίζουν χρήματα μέσω διαφημίσεων.

“Είδαμε τα 5 Πράγματα ως ένα brand από μόνο του με δυναμική που θέλουμε να αξιοποιήσουμε. Είναι σύντομο, ακριβές, και εύπεπτο” είπε η Coupe.

Σήμερα το podcast έχει δύο καθημερινές εκδόσεις και στα άμεσα πλάνα της εταιρείας είναι να βγούν νέα επεισόδια στον αέρα -για τα σαββατοκύριακα αλλά και περισσότερα θεματικά καθημερινά podcasts που θα ακολουθούν το ίδιο format.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ το CNN σκοπεύει να προσλάβει δέκα δημοσιογράφους και παραγωγούς για τα podcast κάτω από την ομπρέλα του “5 Things.”

Επιπλέον το προϊόν είναι πλέον και τηλεοπτική στήλη στο πρωϊνό ενημερωτικό πρόγραμμα του CNN “New Day” ενώ η ομάδα του CNN Digital πειραματίζεται συνεχώς για να επεκτείνει το νέο αυτό προϊόν για μια γενιά καταναλωτών που αλλάζει και αυτό τρομοκρατεί πολλά κραταιά media του παρελθόντος.

▶️ To streaming απειλεί

Το βασικό επιχειρηματικό μοντέλο του CNN “κινδυνεύει” λόγω των streaming υπηρεσιών που προτιμούν πλέον οι τηλεθεατές είπε ο Dan Kennedy, καθηγητής δημοσιογραφίας στο Northeastern University.

“Είναι λογικό το δίκτυο να πειραματίζεται με διαφορετικά ειδησεογραφικά προϊόντα” πρόσθεσε.