Μια κίνηση του ιταλικού οίκου να προσεγγίσει τους νέους αγοραστές.
Ο ιταλικός όμιλος μόδας Tod’s ανακοίνωσε σήμερα ότι διόρισε τη σταρ του Instagram και influencer Κιάρα Φεράνι μέλος του διοικητικού του συμβουλίου, εντείνοντας τις προσπάθειες να κερδίσει τους νεότερους σε ηλικία αγοραστές που τροφοδοτούν την ανάπτυξη του κλάδου.
Η μετοχή του ομίλου δερμάτινων ειδών πολυτελείας κατέγραψε άλμα άνω του 5% μετά την ανακοίνωση για τη Φεράνι, την 33χρονη Ιταλίδα επιχειρηματία του διαδικτύου με περισσότερους από 23 εκατ. ακολούθους στο Instagram όπου δίνει συμβουλές μόδας και στιλ ενώ προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει για κοινωνικά θέματα.
«Είμαστε σίγουροι ότι η γνώση της Κιάρα για τον κόσμο των νέων ανθρώπων, σε συνδυασμό με την εμπειρία άλλων μελών του συμβουλίου, μπορεί να οδηγήσει σε απόψεις που επικεντρώνονται περισσότερο στην αλληλεγγύη προς άλλους, με ισχυρή εστίαση στις νεότερες γενιές που, τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζονται να τις ακούσει κάποιος», ανέφερε η Tod’s.
Η Φεράνι είναι ένας από τους παράγοντες της ιταλικής μόδας και ένα case study επιτυχίας στα κοινωνικά δίκτυα και η σχέση της με τον οίκο μετράει χρόνια.
Η πρώην φοιτήτρια νομικής ξεκίνησε την καριέρα της το 2009 με το ιστολόγιο The Blonde Salad. Η απρόσμενη επιτυχία του blog εκταμιεύθηκε με άπειρες συνεργασίες. Η Φεράνι έχει τη δική της σειρά υποδημάτων και αξεσουάρ και οίκοι όπως Dior, Ermenegildo Zegna, Benetton & Mango είναι ήδη στο ρόστερ των επιτυχιών της.
Πρόσφατα η Φεράνι λάνσαρε το δικό της fashion brand, εξαργυρώνοντας έτσι τη viral δημοφιλία της.
Ίσως η μεγαλύτερη influencer στον κόσμο με περισσότερους followers στο Instagram από πολλούς ευρωπαϊκούς πληθυσμούς η επιδραστική Φεράνι είναι η πρώτη fashion blogger στον κόσμο που εμφανίστηκε ποτέ σε εξώφυλλο της Vogue και case study του πανεπιστημίου Harvard.
Άκουσε όσα είπε στη σειρά podcasts μόδας Fashion in Conversation της Apple.