Από την Apple Podcasts στο Netflix: η N’Jeri Eaton είναι η βασίλισσα των podcast

Newsroom Radcast

Ο κολοσσός του streaming, το περιώνυμο  Netflix μπαίνει δυναμικά στο χώρο των podcast με την N’Jeri Eaton και θέλει να γράψει ιστορία.

Η N’Jeri Eaton ανήκει πλέον στο δυναμικό της Netflix αφήνοντας πίσω τη θέση της διεύθυνσης περιεχομένου της Apple Podcasts.

Η Eaton  θα ηγηθεί του podcasting στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας που μπαίνει δυναμικά στην audio only βιομηχανία.

Η Eaton ανέλαβε τη διεύθυνση προγραμματισμού podcast, ανακοίνωσε η εταιρεία. Ανάμεσα στα καθήκοντα της είναι η προώθηση προϊόντων (παλιών αλλά και νέων) μαζί με τη Michelle Lee, πρώην αρχισυντάκτρια του περιοδικού Allure, η οποία θα ενταχθεί στο δυναμικό της εταιρείας αργότερα μέσα στο μήνα αναφέρει το Variety.

“Είμαι ενθουσιασμένh που συμμετέχω στο @netflix ως επικεφαλής των Podcasts” έγραψε η Eaton στο Twitter. “Αυτό είναι πραγματικά ένα όνειρο! ”

Το Netflix έχει δημιουργήσει πολλά podcast, τα οποία – όπως ακριβώς κάνει και η Apple – είναι επί το πλείστον προωθητικά προϊόντα των πρωτότυπων τηλεοπτικών σειρών και ταινιών του δικτύου.

Η Netflix έχει δημιουργήσει podcast για την ταινία του Martin Scorsese “The Irishman”, αλλά και για τις τηλεοπτικές σειρές “The Crown”, “The Witcher”, “Shadow and Bone” και “Stranger Things”, καθώς και το “Netflix is ​​a Daily Joke” – μια σειρά από podcast παρωδίες που είναι εξαιρετικά δημοφιλές.

Γιατί το Netflix επενδύει στα podcast

Όπως αποκαλύπτει ρεπορτάζ των Los Angeles Times, το Netflix θέλει να γίνει μια παγκόσμια υπερδύναμη και στα podcasts.

Η Eaton ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την Apple στις δύο Ιουλίου. Είχε ενταχθεί στο δυναμικό της εταιρείας τον Αύγουστο του 2020. Στους λίγους μήνες της θητείας της η Eaton δημιούργησε και λάνσαρε τη λειτουργία Apple Podcasts Spotlight αναδεικνύοντας δημιουργούς podcast όπως τα Celebrity Book Club, Pantsuit Politics, Spinsters, This Is Uncomfortable και Teenager Therapy.

Πριν ενταχθεί στην Apple, η Eaton εργάστηκε στο NPR για τέσσερα χρόνια, προμηθεύοντας το αμερικανικό ραδιοφωνικό δίκτυο με περιεχόμενο και στελεχώνοντας το με νέα ταλέντα.

Ανάμεσα στα προϊόντα που έχει στο πορτφόλιο της είναι το “Believed” (νικητής του βραβείου Peabody), το “White Lies” (φιναλίστ του βραβείου Pulitzer) και το “No Compromise”, ένα ερευνητικό podcast για τους υπέρμαχους της οπλοφορίας που κέρδισε το Pulitzer ηχητικού ρεπορτάζ.

Παραγωγός ταινιών και ντοκιμαντέρ και υπεύθυνη ανάπτυξης περιεχομένου για την Independent Television Service (ITVS) στο παρελθόν, η Eaton έχει σπουδάσει κινηματογράφο και έχει μεταπτυχιακό στη δημοσιογραφία και την παραγωγή ντοκιμαντέρ από το UC Berkeley.

⌨️ Όλα για τη δική μας IP

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα των Edison Research και Triton Digital τα podcast είναι ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος για να καθιερωθεί ένα brand στο digital κοινό -ειδικά των millennials- που έχει γυρίσει για καλά την πλάτη του σε ραδιόφωνο και τηλεόραση.

H ίδια έρευνα αποκάλυψε ότι σε ένα μόλις χρόνο η κατανάλωση των podcast αυξήθηκε κατά 17% στις ΗΠΑ. Περίπου 80 εκατομμύρια Αμερικανοί ακούνε podcast εβδομαδιαίως.

Βέβαια το Netflix δεν επινόησε τον τρόχο. Οι αντίπαλοι της εταιρείας στο γήπεδο του streaming έχουν κινηθεί παράλληλα. Νωρίτερα φέτος, η Apple TV + κυκλοφόρησε ένα podcast συνοδευτικό της τηλεοπτικής σειράς “For All Mankind” με καλεσμένους συντελεστές του show αλλά αυτή η δυναμική είναι αμφίδρομη. Το podcast της Gimlet Media “Homecoming” έγινε σειρά στο Amazon Prime Video με πρωταγωνίστρια τη Τζούλια Ρόμπερτς ήδη από το 2018.

“Προτεραιότητα όλων, συμπεριλαμβανομένης και της Netflix, είναι η κατάκτηση των IP” είπε η Hurwitz.