Susan Wojcicki, YouTube CEO: Θέλουμε να δημιουργήσουμε νέες επιλογές συνδρομής για Podcasters

Newsroom Radcast

Το YouTube θα είναι καλό για τους podcasters, δηλώνει η CEO του YouTube Susan Wojcicki.

Καθώς η Google προσλαμβάνει το πρώτο στέλεχος της για το YouTube που εστιάζει στο podcast, η CEO Susan Wojcicki δηλώνει ενθουσιασμένη με τις πιθανές δυνατότητες του podcasting για την εταιρεία ροής βίντεο που διευθύνει. Σε μια συνέντευξη στο American Public Media’s Marketplace, η Wojcicki είπε πως όχι μόνο τα podcast θα είναι καλά για το YouTube, αλλά πιστεύει ότι το YouTube θα είναι καλό για τους podcasters.

“Πιστεύουμε ότι είναι μια καλή ευκαιρία για τους ανθρώπους που παράγουν podcasting να παράγουν έσοδα, να έχουν μεγαλύτερη διανομή”, δήλωσε. “Ξεπεράσαμε τους 50 εκατομμύρια συνδρομητές για την υπηρεσία YouTube Music και Premium και έτσι γνωρίζουμε ότι οι χρήστες πληρώνουν για την υπηρεσία και όσο περισσότερα μπορούμε να προσφέρουμε περισσότερα podcast θα έχουμε. Πιστεύουμε ότι θα παρέχουμε μια πραγματικά πολύτιμη υπηρεσία για τους χρήστες μας».

Τον Σεπτέμβριο το YouTube προώθησε τον Kai Chuk σε Διευθυντή Podcasting και Next Gen Media Partnerships. Ο Chuk εντάχθηκε στο YouTube το 2012, όπου νωρίτερα υπηρέτησε ως επικεφαλής της North American Entertainment Partnerships. Εργάστηκε επίσης στην MTV Networks και ήταν σύμβουλος στην Bain & Company.

Η Edison Research διεξήγαγε νωρίτερα φέτος μια μελέτη με άτομα που ακούνε κυρίως podcast στο YouTube ως μέρος της ερευνητικής της εργασίας για το NPR. Μία από τις ερωτήσεις που τέθηκαν είναι πού πήγαν πρώτα για να προσπαθήσουν να βρουν ένα podcast για το οποίο έχουν ακούσει. Οι μισοί (50%) δήλωσαν στο YouTube, ενώ ακολούθησε ένα 30% που δήλωσε την Google. Μόνο ένας μικρός αριθμός είπε ότι θα έψαχνε απευθείας σε μια εφαρμογή podcast – Η Edison αναφέρει ότι το 4% είπε το Spotify και το 2% επέλεξε το Apple Podcast.

Καθώς το YouTube προσπαθεί να επεκτείνει την εμβέλειά του στο podcasting, μια πρόβλεψη από το eMarketer που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα έδωσε κάποιες ενδείξεις για το μέγεθος της βάσης χρηστών επί πληρωμή του YouTube. Ένας στους τέσσερις συνδρομητές ήχου επί πληρωμή σήμερα υπολογίζεται από το eMarketer ότι είναι πελάτες του YouTube Premium. Και μέχρι το 2025, προβλέπει ότι ένας στους τρεις θα είναι.

“Οι συνδρομές ψηφιακού ήχου στις ΗΠΑ αυξάνονται συνολικά, αν και με αργό ρυθμό”, δήλωσε το eMarketer. “Το 2023 υπολογίζεται πως 133,1 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου στις ΗΠΑ θα είναι μισθωμένοι συνδρομητές ψηφιακού ήχου”, προσέθεσε.