Ο πιο νέος οδηγός με το πιο μεγάλο όνομα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, o Mικ Σουμάχερ μιλάει για τον πατέρα και την κληρονομιά του μαχητή Μίκαελ Σουμάχερ στο επίσημο podcast της F1.
Κάντο όπως ο πατέρας σου! Ο Μικ Σουμάχερ για τον Μίκαελ Σουμάχερ σε ένα podcast για γεννημένους μαχητές
Newsroom
Οι οπαδοί της Formula 1 περιμένουν με ανυπομονησία την κυκλοφορία ενός νέου ντοκιμαντέρ για τον θρύλο των αγωνιστικών Grand Prix Michael Schumacher που θα είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα streaming του Netflix στις 15 Σεπτεμβρίου.
Λίγο πριν την πρεμιέρα ο διάδοχος και απόγονος του, ο Mick Schumacher μίλησε στο podcast “Beyond The Grid” της F1 για τον πατέρα και το πρότυπο του.
“Θα έλεγα ότι έμαθα ακόμη περισσότερα για την καριέρα του ιδιαίτερα τώρα που είμαι και εγώ κομμάτι της Formula 1. Kαταλαβαίνω όλο και περισσότερο τη θυσία που έπρεπε να κάνει” λέει ο 22χρονος οδηγός.
Πόσο χρειάστηκε να επιμείνει για να πετύχει όσα κατάφερε, πόσο παθιασμένος θα έπρεπε να είσαι για κάτι για να το καταφέρεις. Είναι μια στιγμή που μου φέρνει πάντα αναμνήσεις από το 2006, όταν και ο πατέρας μου αποφάσισε να αποχωρήσει. Το καταλαβαίνω απόλυτα” λέει.
“Επειδή αν δεν έχεις τη φιλοδοξία να κερδίσεις πια, προφανώς είναι καλύτερα να ασχοληθείς με κάτι άλλο” πρόσθεσε δικαιολογώντας την απόφαση του πατέρα του.
Ο Γερμανός πιλότος σμίλεψε με χρυσά γράμματα το όνομά του στο πάνθεον της F1, συλλέγοντας 7 παγκόσμια πρωταθλήματα και τις περισσότερες νίκες πριν ο σερ Λιούις Χάμιλτον σπάσει το δεύτερο ρεκόρ του και πλέον αποτελεί τον πιθανότερο διεκδικητή του δεύτερου.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ είναι ένας θρύλος της F1 και ο γιος του Μικ πήρε την απόφαση να “κουβαλήσει” την κληρονομιά ενός επιθέτου που είναι συνώνυμο με την ιστορία του αθλήματος. Ήταν σχεδόν πεπρωμένο.
Ο νεότερος Σουμάχερ είχε την πρώτη του επαφή με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε ηλικία μόλις ενός έτους. Όταν το 2000, ο πατέρας του τον είχε πάρει μαζί του σε αγώνες καρτ, οι οποίοι αποτελούν αφετηρία για σχεδόν όλους τους πιλότους της Formula 1. Εφτά χρόνια μετά, στα 8 του, η καριέρα του μπορούσε να ξεκινήσει με κάθε επισημότητα αλλά με μια διαφορά.
Θέλοντας να αποφύγει τις όποιες σκιές νεποτισμού ο νεότερος Σουμάχερ ξεκίνησε την καριέρα του χρησιμοποιώντας το επίθετο της μητέρας του, ήταν ο Μικ Μπετς.
“Προσπαθώντας να έχω όσο περισσότερη ελευθερία γινόταν μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ μόνος μου και να καταλάβω πως είναι να είσαι ένα κανονικό παιδί, ένα κανονικό παιδί που τρέχει σε αγώνες” έχει εξομολογηθεί σε παλαιότερη συνέντευξη του.
“Η νοοτροπία του μαχητή είναι στα γονίδια που μου κληροδότησε” λέει στο podcast ο Μικ Σουμάχερ.
tweetΟ Μικ, στην αρχή της εφηβείας του, ετών 13 είδε τον πατέρα του να καθηλώνεται στο κρεβάτι, μετά το ατύχημα που είχε στις γαλλικές Άλπεις, λίγο πριν κλείσει τα 44 του. Ήξερε πλέον ότι θα έπρεπε να βρει το δρόμο μόνος του, η πατρική φιγούρα δεν θα ήταν εκεί να τον καθοδηγήσει. Και έτσι προχώρησε.
Με μέντορα του τον επίσης σπουδαίο πιλότο Σεμπάστιαν Φέτελ που αποφάσισε να κληροδοτήσει στον νεότερο Σουμάχερ όσα είχε ο ίδιος μάθει από τον παλιό, ο Μικ βρήκε στον Φέτελ τον προπονητή που δεν είχε. “Πιστεύω ότι αυτό που ήταν ο μπαμπάς μου για τον Σεμπάστιαν, είναι αυτός για μένα: κάποιος με τον οποίο είμαι κοντά, κάποιος με τον οποίο μπορώ να μιλάω για το σπορ” έχει πει.
Ο Μικ έτρεξε στα καρτ για μια τριετία και το 2014 ξεκίνησε να αγωνίζεται σε διεθνή και εθνικά πρωταθλήματα, χρησιμοποιώντας το όνομα “Μικ Τζούνιορ”. Ένα χρόνο μετά άνοιξε τα γκάζια του στη Formula 4, όπου αγωνίστηκε στην Van Amersfoort Racing χρησιμοποιώντας πλέον το κανονικό του επώνυμο. Ήταν πλέον επίσημα ο νέος Σουμάχερ για μια νέα γενιά θεατών και φιλάθλων.
Από τις 19 Ιανουαρίου του 2019 ο Μικ Σουμάχερ ανήκει στο δυναμικό της Ακαδημίας Πιλότων της Ferrari και έτσι η ιστορία συνεχίζεται. Η ομάδα με τα κόκκινα μονοθέσια είχε τον επόμενο Σουμάχερ. Ο 22χρονος σήμερα Μικ οδήγησε ένα μονοθέσιο του πατέρα του τον Σεπτέμβριο του 2019, στο Grand Prix της Τοσκάνης, όταν η Scuderia γιόρτασε τους 1000 αγώνες, επιβεβαιώνοντας το πεπρωμένο του με τη δύναμη του κινητήρα V10 της εμβληματικής F2004, η οποία έφερε και το τελευταίο, μέχρι σήμερα, πρωτάθλημα στην ιταλική ομάδα.
The car that made Michael Schumacher a five-time champion…@SchumacherMick got a chance to drive the mythic @ScuderiaFerrari F2002 – and it's going up for auction at the season finale #F1https://t.co/vleLL7PiOR
— Formula 1 (@F1) November 14, 2019
Alfa Romeo και Haas διεκδίκησαν τον Σουμάχερ Τζούνιορ με την ομάδα από τις ΗΠΑ να τον κερδίζει υπογράφοντας μαζί του πολυετές συμβόλαιο. Oι μηχανικοί της Haas που προέρχονται από τη Ferrari ήδη βρίσκουν ομοιότητες ανάμεσα σε πατέρα και γιο.
“Δεν έχω δουλέψει με τον Μίκαελ και δεν τον γνώριζα πολύ καλά, αλλά ξέρω από τα δημοσιεύματα ότι δούλευε πολύ σκληρά. Έχουμε στην ομάδα μας κάποιους ανθρώπους που έχουν δουλέψει με τον Μίκαελ και τον γνωρίζουν πολύ καλά. Αυτοί οι άνθρωποι συγκινήθηκαν όταν ο Μικ ήρθε σε εμάς. Μου έχουν εξηγήσει τον τρόπο που δούλευε ο Μίκαελ και νομίζω ότι του Μικ είναι παρόμοιος. Δουλεύει πολύ σκληρά” είπε ο επικεφαλής της ομάδας, Γκούντερ Στάινερ.
Ο επικεφαλής της Scuderia, Ματία Μπιτόνο, προοιώνισε το μέλλον. Για τον Μπιτόνο ο Μικ Σουμάχερ ίσως οδηγεί το κόκκινο μονοθέσιο ακόμα κι από το 2023.
H άποψη για την κληρονομιά του πατέρα του είναι από τα πρώτα ζητήματα που θίχτηκαν σε αυτή τη συνέντευξη του Μικ:
“Είναι κίνητρο και υπερηφάνεια. Είμαι ευτυχής που βρίσκομαι εδώ. Είμαι ευτυχής που έφερα πίσω το όνομα Σουμάχερ στην F1. Το έκανα με πρωταθλήματα (της F2 μεταξύ άλλων) στην πλάτη μου, οπότε απέδειξα ότι είμαι σε θέση να οδηγήσω ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Επομένως, δεν αισθάνομαι μια πίεση από αυτό” είπε ο διάδοχος σε πρόσφατη συνέντευξη του στο BBC.
Για όσους διακρίνουν την κληρονομιά, ο Μικ περπατάει σαν τον Μίκαελ, έχει τις εκφράσεις του και έκανε το ντεμπούτο του στην ίδια ηλικία με τον πατέρα του, όταν ο δεύτερος εμφανίστηκε στο βελγικό Grand Prix του 1991 με την ομάδα της Jordan.
“Η νοοτροπία του μαχητή είναι στα γονίδια που μου κληροδότησε. Ειδικά στους αγώνες όπου στα προκριματικά αποκλείστηκα ή για κάποιο λόγο είχα κακή πρόκριση, συνήθως αυτοί οι αγώνες ήταν αυτοί που πολέμησα περισσότερο… ” λέει στο podcast ο Μικ Σουμάχερ.
Ακούστε περισσότερα, πατήστε play: