💥 COVID & Formula 1 φέρνουν έσοδα στη βρετανική Audioboom

Newsroom Radcast

Σε δημοσίευμα του ο Observer μιλάει για το απροσδόκητο success story της βρετανικής εταιρείας παραγωγής και διαμοιρασμού podcasts, Audioboom.

Μόλις ένα χρόνο πριν η Audioboom ήταν αντιμέτωπη με ένα αβέβαιο μέλλον καθώς η απόπειρα της διοίκησης να βρει έναν μεγιστάνα επενδυτή έπεσε στο κενό. Τώρα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.

Σύμφωνα με την τελευταία οικονομική ενημέρωση τους τελευταίους 12 μήνες η αξία της έχει υπερδιπλασιαστεί και τα κέρδη αυξάνονται με ρυθμούς πανδημίας.  Άλλωστε ο COVID19 είναι ένας παράγοντας εξέλιξης και κερδοφορίας για κάθε παράγοντα της streaming βιομηχανίας. Η Audioboom είναι ένας από αυτούς.

“Οι υπηρεσίες ψηφιακής ψυχαγωγίας από το Netflix έως το Spotify έχουν κερδίσει από τα lockdowns και τις συνθήκες καραντίνα, και η Audioboom δεν είναι εξαίρεση. Με 25 εκατομμύρια ακροατές το μήνα και περιεχόμενο από συνεργάτες που κυμαίνονται από τη Formula 1 έως την πρώην παρουσιάστρια του επιτυχημένου Bake Off, Sue Perkins, κάθε αυτί έχει κάτι να ακούσει μέσα από το δίκτυο της εταιρείας.

Η Audioboom -που έχει ως μεγαλομέτοχο της τον βρετανό επιχειρηματία κατασκευαστικών Nick Candy, φίλος με τον Ράσελ Μπράντ για κάποια podcasts-, είδε τα έσοδα της να χτυπάνε ρεκόρ με 26,8 εκατομμύρια δολάρια στο ταμείο για το 2020 ενώ οι ζημιές μειώθηκαν στο μισό, στα 1,7 εκατομμύρια δολάρια.

Τα διαφημιστικά έσοδα έχουν αυξηθεί με τα προϊόντα της να έχουν “ακουστεί” σε περισσότερες από 85 εκατομμύρια συσκευές το μήνα και οι ρυθμοί ανάπτυξης δεν δείχνουν να σταματούν.

Μόλις αυτό το μήνα η εταιρεία λάνσαρε το Dark Air, μια κωμική σειρά που γράφτηκε από τον Rainn Wilson, βλ. αμερικανική έκδοση του The Office, με τον ίδιο πρωταγωνιστή.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Audioboom (@audioboom)

Η δυναμική δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης γράφει ο Observer, με τον Stuart Last, τον διευθύνοντα σύμβουλο, να χαιρετίζει ήδη το 2021 ως “πρωτοποριακή χρονιά”, και οι αναλυτές να προβλέπουν ότι επιτέλους η 12χρονη επιχείρηση θα έχει τα πρώτα της καθαρά κέρδη από το 2014, όταν ο Ράσελ Μπραντ ήταν ένα από τα όπλα τους.

Επιπλέον η μείωση των διαφημιστικών budget που παρατηρείται παραδοσιακά κατά το πρώτο τρίμηνο φέτος δεν ήταν ιδιαίτερα αισθητή στη βρετανική αγορά καθώς οι συνεχιζόμενοι περιορισμοί λόγω πανδημίας έχουν περιορίσει τις επιλογές διασκέδασης σε εκατομμύρια ανθρώπους.

Η επιχείρηση έχει ήδη κλειδώσει το 80% των προβλεπόμενων διαφημιστικών εσόδων της και η Audioboom έχει αυτή τη στιγμή αγοραστική αξία της τάξης των 95 εκατομμυρίων λιρών -τιμή που είναι χαμηλή για τον όγκο των προϊόντων και την παλέτα των συνεργασιών της.

Πρόκειται για την εταιρεία που επέκτεινε την επίσημη συμφωνία για παραγωγή podcast με τη Formula One έως το 2023, η θέση της είναι υποτιμημένη σχολιάζουν οι αναλυτές.

Από την άλλη η Spotify έχει ξοδέψει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε εταιρείες podcast και κορυφαία ταλέντα, συμπεριλαμβανομένων συμφωνιών με την εταιρεία παραγωγής των Μπαράκ και Μισέλ Ομπάμα αλλά και με τον Χάρι και τη Μέγκαν ανάμεσα σε άλλους.

Παράλληλα, μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο, η Amazon εξαγόρασε την εταιρεία παραγωγής podcast Wondery επενδύοντας στην αναδυόμενη podcast βιομηχανία μέσω της υπηρεσίας της Amazon Music ενώ η Apple χτίζει τη δική της audio only αυτοκρατορία.

Για την Audioboom η στρατηγική της να μείνει εκτός μουσικών εκπομπών αποδίδει, αναφέρει το ρεπορτάζ. Oι ώρες ακρόασης podcast διπλασιάστηκαν το τελευταίο τρίμηνο του 2020 και οι χρήστες της αυξήθηκαν κατά 27% σε ένα χρόνο.

Τα έσοδα της Audioboom αυξάνονται σχεδόν σε διπλάσιο ποσοστό από αυτό της αμερικανικής αγοράς. Υπολογίζεται ότι το συνολικό μπάτζετ των διαφημίσεων σε podcasting στις ΗΠΑ άγγιξε το  1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Boom!