Tinder και Spotify “κάνουν match” και έρχονται πιο κοντά με το Music Mode

Newsroom Radcast

To Tinder και το Spotify προχωράνε τη σχέση τους σε άλλο επίπεδο. Το Music Mode θεωρείται ως η μεγαλύτερη ενημέρωση του Tinder από την ανάπτυξη της δυνατότητας Swipe και μεταφέρει τον μηχανισμό επιλογής από τον έρωτα στα μουσικά ενδιαφέροντα, επιτρέποντας την ενσωμάτωση αγαπημένων τραγουδιών στο προφίλ του χρήστη.

Εάν θεωρήσουμε πως η πρώτη εντύπωση μετράει, η υπηρεσία αυτή δίνει τη δυνατότητα στα μέλη να ταιριάξουν τους λογαριασμούς τους στο Spotify για να προσθέσουν ένα Anthem στο προφίλ τους στο Tinder. Αυτή η νέα λειτουργία μουσικής θα εμφανίζεται στην καρτέλα Εξερεύνηση της εφαρμογής που προστέθηκε πρόσφατα, κάτι που σημαίνει ότι ο χρήστης μπορεί εάν θέλει να την αγνοήσει, και να μην ακούσει τα αγαπημένα τραγούδια των χρηστών αυτήν τη στιγμή.

Σχεδιασμένη να ταιριάξει τους χρήστες με βάση τα μουσικά τους γούστα, η λειτουργικότητα βασίζεται σε έρευνα που δείχνει ότι το 84% των singles προτιμούν να βγαίνουν ραντεβού με άτομα που έχουν κοινά μουσικά ακούσματα. Αυτή η προσέγγιση είναι ένας πιο φυσικός τρόπος dating όπου τα ζευγάρια παραδοσιακά θα ερχόντουσαν πιο κοντά εφόσον έχουν κοινά ενδιαφέροντα.

Τοποθετείται επίσης ως μια πιο φυσική μορφή ραντεβού όπου τα ζευγάρια παραδοσιακά δένονται για κοινά ενδιαφέροντα μετά από τυχαίες συναντήσεις στον πραγματικό κόσμο.

Ο αντιπρόεδρος του Tinder, Kyle Miller, παρομοίασε το Music Mode με “αυτό το συναίσθημα όταν είσαι σε ένα πάρτι και ανακαλύπτεις ότι κάποιος άλλος αγαπά τα ίδια τραγούδια που αγαπάς και εσύ”.
“Είναι εκπληκτικό πώς η προσθήκη μουσικής ως ένα άλλο στοιχείο ανακάλυψης εξυψώνει την όλη εμπειρία στο Tinder. Τα τραγούδια είναι βαθιά προσωπικά και το Music Mode είναι ένα μέρος για να πυροδοτήσετε κάτι νέο μέσω της μουσικής”, συμπλήρωσε. Το Tinder εκτιμά ότι το 40% της Gen Z έχει ήδη προσθέσει ένα Anthem στο προφίλ τους στο Tinder.

Η λειτουργία Music Mode θα κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές τις επόμενες εβδομάδες.